Lectures refrescants

Amb aquesta calor? Doncs sí, a la Biblioteca del Museu Marítim durant aquesta setmana podeu aïllar-vos de l'escalfor del carrer amb lectures refrescants. Us en proposem unes quantes, són lectures de lleure, encara que també poden servir d'estudi, els llibres són una font inesgotable de temes d'estudi.
Museu Marítim. Biblioteca. Lectures interessants
Lectures interessants 2009
Museu Marítim. Biblioteca. Lectures refrescants
Lectures interessants 2009
Museu Marítim. Biblioteca. Propostes literàries
Lectures interessants 2009

2 comentaris :

Grelda ha dit...

Mares tenebrosos es la que vaig llegir a la Nit dels Museus!! Avui l'anava a agafar, i al final m'he decidit per la de 1421!!

Manuel C. ha dit...

M'encanta aquesta selecció de llibres. Alguns els vaig poder fullejar l'últim Sant Jordi. Sobretot em va agradar El Mar a la mirada : antologia de textos poètics de la Mediterrània, pel recull de poesies d'autors que desconeixia totalment.
També m'agradaria llegir el llibre d'Alan Villiers, que trobo interessant per la qualitat de les fotografies relacionades amb la navegació.